13 Şubat 2017 Pazartesi

Zeynep 1 yaşında

Her anın kıymetini bilsek.Büyüsünler diye çok heveslenmesek  mi acaba.Çünkü onlarla birlikte biz de yaş alıyoruz😊Öyle hızlı büyüyorlar ki daha ilk kelimesine sevincin sürerken  ilk adımı geliyor bir bakmışsın koşuyor.Neyse ben hala uykusuz gecelerde taze anne sayılırım😏Çocukları büyümüş  anne edasından çıkayım ve  ZeyNep in bir yaş doğum gününe geleyim.
Pek fotoğraf çekemedim. Ailemizle kalabalık  bir doğumgünüydü.
Masalları hep sevmişimdir.Bu yüzden masallardan bir seçim yaptım.Kırmızı Başlıklı  Kız ı seçtim ve buzdolabı  süsü  olarak keçeden kırmızı başlıklı kızlar yaptım.
Masa süsü olarak kukla kullandım


 Şeker hamurundan minik bir kız yapmaya çalıştım ve hazır aldığım pastanın üzerine yerleştirdim
Pasta malzemelerini ostimde ki gross marketlerden aldım
Keçe lerı de suluhandan aldım
Sevgiler ❤


Hiç yorum yok: