2 Mart 2014 Pazar

Amerikan Servis

Dikiş makinasıyla bakışmalarıma keçeden tablet kılıfı dikerek bir son vermiştim  sahi son halini daha paylaşmadım sizinle, en kısa zamanda fotografını koyacağım.Neyse konuma dönüyorum.Amerikan servisi dikme isteğim tavan yapmış durumdayken güzeĺ dostum arkadaşına hediye etmek için evinde kullanabileceği değişik bir hediye istedi ve üzerinde isimlerinin yazacağı eğlenceki bir amerikan servis tasarlamaya karar verdim.Filli kumaşlar yeterince eğlenceli görünüyordu eee hani keçe ve hobinin izi ?servisleri çift taraflı yaparak keçedende sevimli fillerimizi ekleyerek biraz daha neşelendirdik servisleri.Tabi bir de oğlumun beğenmesi gerek.Eline alıp şöyle bir sağını solunu çevirdi, gülümsedi artık onun güneşli gözleride değdigine göre bu tasarım bitti demektir.Umarım hediyeyi alan arkadaş da severek kullanır.



Hiç yorum yok: